Nem először írok már M1-ről ebben a blogban. De a 2011-es idényben egészen megváltozott. Ugyanúgy 4 csapat van és 8 versenyző, de most mindenki külön kocsiba (vagyis egyénileg) indul. Az autókat LEGO-ból kell építeni, egy megadott autó alapján. Színük változhat, és hátsólégelterelő nem kötelező. Az állat csak a biztonsági övet rakhatja vissza az autóba. Ha ő kiesik, kiesett a versenyből. Az időmérő alapján két selejtezőcsoportba osztják őket, és az első kettő jut a döntőbe. A csapatok: Pandarri, Supercar Racing, Flyingcar, SafariGP.
Ma volt az első futam, a Sprinter. Ez egy nagyon rövid pálya, az időmérőn bőven 10 mp alá mentek a körök. A selejtezőcsoportok:
1. group 2. group

Csíki(SGP) Reti (SGP)
Pandarri(PAN) Zsolti(PAN)
Minmaci(SCR) Kisliba(FLC)
Bani(SCR) Szary (FLC)
(A képen látható
az 1-es rajt)
Az első selejtezőcsoport (scs) versenye simán ment. Eredmény: 1. Minmaci 2. Pandarri 3. Csíki 4. Bani, akinek sorban hullottak a kerekei, ezért nem ért célba. A 2. scsban több dolog történt. Az utolsóelőtti körben Reti rosszul előzte Zsoltit, és nekiment, erre Zsolti megállt, és Reti megint nekiment. A végére Reti kiesett az autóból, Zsoltiénak meg letört az első 2 kereke, és a kormánya. Szary és Kisliba nyugodtan beautózhatott az első két helyre. A döntő rajtsorrendje: Minmaci, Kisliba, Pandarri, Szary. A rajtban Minmaci könnyen bevágott Kisliba elé, de Pandarri hirtelen mindkettőjüket megelőzte, nyomában Szaryval. Minmaci megijedt, és ezért nem tudta visszatartani Szaryt. Kisliba még bírt 3-4 kört, aztán leesett két kerek, és nem akarta folytatni a versenyt. A 13. kör körül Minmaci előzéséből nekiment Szarynak, akinek leestek a kerekei, és nem folytathatta a versenyt. Minmacinak 5 mp-re meg kellet állnia, így Pandarri nagy fölénnyel nyert. Végeredmény:
1. Pandarri 5 pont
2. Mimaci 3 pt
3. Szary 2 pt
4. Kisliba 1 pt
5. Csíki 0 pt
disq. Bani, Zsolti, Reti 0 pt
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése