Köszöntünk Bodriland hivatalos blogján!!!

Ha először jársz a blogon, gondolom nem érted mi van itt. Ha lefele elkezded olvasni a bejegyzéseket, nem sokat fogsz érteni. Kezd inkább a "Kezdetek" oldallal, ahol megtudhatod mi is az a Bodriland. Ebből itt egy kis ízelítő: Hol volt, hol nem volt, (miért mondanám meg, hogy hol volt?) volt egyszer egy Bodriland. Ez a Bodriland egy közösség, ahol plüssállatok élnek. Nagyon okosak, ez abból látszik, hogy bodriland nagyon fejlett. Például van posta, van vezetőség amiben az okos állatok vannak, és irányítják az országot. Van itt közlekedés, vagyis busz.
Facebook: facebook.com/bodriland

M1: Sprinter


Nem először írok már M1-ről ebben a blogban. De a 2011-es idényben egészen megváltozott. Ugyanúgy 4 csapat van és 8 versenyző, de most mindenki külön kocsiba (vagyis egyénileg) indul. Az autókat LEGO-ból kell építeni, egy megadott autó alapján. Színük változhat, és hátsólégelterelő nem kötelező. Az állat csak a biztonsági övet rakhatja vissza az autóba. Ha ő kiesik, kiesett a versenyből. Az időmérő alapján két selejtezőcsoportba osztják őket, és az első kettő jut a döntőbe. A csapatok: Pandarri, Supercar Racing, Flyingcar, SafariGP.


Ma volt az első futam, a Sprinter. Ez egy nagyon rövid pálya, az időmérőn bőven 10 mp alá mentek a körök. A selejtezőcsoportok:

1. group                 2. group
 
Csíki(SGP)              Reti (SGP)
Pandarri(PAN)        Zsolti(PAN)
Minmaci(SCR)        Kisliba(FLC)
Bani(SCR)              Szary (FLC)
(A képen látható
az 1-es rajt)




Az első selejtezőcsoport (scs) versenye simán ment. Eredmény: 1. Minmaci 2. Pandarri 3. Csíki 4. Bani, akinek sorban hullottak a kerekei, ezért nem ért célba. A 2. scsban több dolog történt. Az utolsóelőtti  körben Reti rosszul előzte Zsoltit, és nekiment, erre Zsolti megállt, és Reti megint nekiment. A végére Reti kiesett az autóból, Zsoltiénak meg letört az első 2 kereke, és a kormánya. Szary és Kisliba nyugodtan beautózhatott az első két helyre. A döntő rajtsorrendje: Minmaci, Kisliba, Pandarri, Szary. A rajtban Minmaci könnyen bevágott Kisliba elé, de Pandarri hirtelen mindkettőjüket megelőzte, nyomában Szaryval. Minmaci megijedt, és ezért nem tudta visszatartani Szaryt. Kisliba még bírt 3-4 kört, aztán leesett két kerek, és nem akarta folytatni a versenyt. A 13. kör körül Minmaci előzéséből nekiment Szarynak, akinek leestek a kerekei, és nem folytathatta a versenyt. Minmacinak 5 mp-re meg kellet állnia, így Pandarri nagy fölénnyel nyert. Végeredmény:


1. Pandarri                            5 pont
2. Mimaci                              3 pt
3. Szary                                 2 pt
4. Kisliba                               1 pt
5. Csíki                                  0 pt
disq. Bani, Zsolti, Reti            0 pt

Nincsenek megjegyzések: